Ik heb hier mijn Biab laten verwijderen omdat ik het zelf niet wil doen ivm het beschadigen van mijn nagels, maar wat een slechte ervaring was dit! Nagels teveel afgevijld en naar huis met lelijke en beschadigde nagels. Nooit meer!
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Nagelversteviging
Astrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
super
Behandeling door Hao•Manicure
Lonneke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige meisjes, proberen je te verstaan, lukt niet goed. Behandeling is uitstekend.
Gellak pedicureToon alles…
Ans Harmsen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great nails, but had to wait 25min
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Nagelversteviging