Afspraak maken met een nagelstyliste heeft geen zin. Je krijgt toch elke keer een andere dame.
Behandeling door Vo•Nagelversteviging
Janelle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
This was my second experience getting nail extensions! This was better than my last and I wish to go here again.
Behandeling door L•Solar nagels
Tamara•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a pleasure
Behandeling door Vo•Gellak manicure
Lizaane•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima pedicure, niet bijzonder. Netjes gelakt en voeten en onderbenen weer zacht. Je merkt alleen wel dat er veel haast is, het gaat meer om de behandeling binnen de tijd afronden dan om de service aan jou als persoon.
Behandeling door D•Pedicure
CE•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
nagels prima, communicatie matig. Er wordt nauwelijks met klanten gesproken, vragen en opmerkingen worden niet echt begrepen of er wordt niet op gereageerd.
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Nagelversteviging