Goed en mooie nagels maar beetje hardhandig met nagels knippen, soms pijnlijk. Kastjes van pedicure station lijken beetje bevlekt, poeder voor voetenbad komt uit een koffiepoeder doosje…
Behandeling door Vo•Pedicure
JAM•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!!
PedicureToon alles…
Lizaane•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
goede ervaring, ging goed om met mijn nagels en houd rekening met je
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Solar nagels