Mooi verzorgde nagels en hele fijne verzorging van nagelriemen. Tov andere salons voelde dit heel zacht ipv pijnlijk. De nagels zijn mooi dun en de kleur bevalt me goed. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Vo•Solar nagels
Cindy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een goede pedicure in een fijne massage stoel
Behandeling door Hao•Pedicure
MvL•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super goed geholpen door Vo!
Behandeling door Vo•Solar nagels
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon was altijd goed, maar heb nu slechte ervaring. Geen interesse, aandacht ging naar andere medewerkers en telefoon. Ik kreeg niet de indruk dat ze me wilde helpen. Aandacht volledig ergens anders. Werd snel afgehandeld. Handen massage met crème kreeg ik niet. Toen ik er om vroeg kreeg ik een klodder om mijn hand en moest zelf uitsmeren. Mijn nagelriemen zijn helemaal ontstoken en doen zeer. Kortom niet tevreden. Andere medewerkers altijd tevreden over geweest.