Fijne salon en vriendelijk personeel. Mijn nagels zijn mooi gelakt. Het was de eerste keer hier voor mij, maar ik ga hier zeker terugkomen
Behandeling door Vo•
Gellak pedicureToon alles…
Mirjam•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door Vo•Pedicure
Marie-Claire•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste prijs-kwaliteit in Hilversum!
Behandeling door Hao•Gellak manicure
Esmée•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
nice place, easy to reach
Behandeling door Galaxy Nails in HILVERSUM•Manicure
Adi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De medewerker zijn erg lief, ze proberen waar ze dat kunnen een praatje met je te maken. De nagels zelf zijn mooi gelakt. Echter is er met het verwijderen van de gellak, iets teveel van de nagel zelf afgehaald waardoor mijn nagels niet sterk meer zijn. Zo kan ik een nagel helemaal dubbelvouwen en begint deze al te scheuren. Verder was de ervaring prima!