ik vond haar super leuk, en ook goed uitleggen.. wist zelf niet wat voor soort nagels heb, maar naar haar uitleg snapte ik waroom me lak niet lang op blijft. mooie rode nagel is kom zekker terug
Behandeling door Joyce•Gellak manicure
deciree•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat mijn wenkbrauwen shapen en ga voor de pedicure. Ik voel mij een stuk mooier en zelfverzekerder als ik klaar ben. De specialisten nemen de tijd, doen goed hun werk en zijn altijd vriendelijk. Echt een aanrader!
Behandeling door Joyce•Wenkbrauwen harsen
nienke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was goed uitgevoerd en aardige meid. Ik ga hier geregeld heen voor waxen
Behandeling door Joyce•Vrouwen harsen
Mar•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top, ik kom er jaren voor een voetbehandeling. Professioneel bedrijf met dito werknemers.
Behandeling door Joyce•Pedicure
Anna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Eerst keer deze peeling gedaan.
Ben benieuwd naar het resultaat. De salon is echt een aanrader.