Ik kwam voor een wimperlifting en wimpers verven ik vond het heel deskundig , leuke sfeer en prijstechnisch prima in verhouding dus top geregeld echt een aanrader .
Behandeling door Lindsey•Wimper permanent
Anna-Marie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne afspraak gehad. Tijd geen gezichtsbehandeling gedaan, maar zeker weer voor herhaling vatbaar! Genoten!
Behandeling door Joyce•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sahrona•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben geholpen door Lindsey. Ze is erg vriendelijk en zeer professioneel. Echt een topper!
Behandeling door Lindsey•Wenkbrauwen harsen
Naima•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Facial Experience geboekt, top zoals altijd bij deze salon.
Behandeling door Eva•Facials / Gezichtsbehandelingen