Heerlijke relaxte behandeling gehad met als doel ontspanning en dat is zeker gelukt. Kwam helemaal zen van de massage tafel af. Soms heb je wel eens een ontspanning massage geboekt maar dan gaat de masseur helemaal los op de knoopjes in je rug en is er weinig ontspannends aan. Lindsey deed dat juist heel goed door de focus op ontspanning te leggen.
Behandeling door Lindsey•Rug-, schouder- en nekmassage
Björn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga altijd super blij bij jullie weg! Lieve meiden, mooie salon en altijd prachtige nagels! Ik kom er graag!!!
Behandeling door Lindsey•Gellak manicure
Sanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon , goede sfeer en een fijne behandeling gehad
Behandeling door Eva•Rug-, schouder- en nekmassage
Saskia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lindsey is heel vriendelijk en goed in haar werk. Ben echt heel blij met haar.