I really had a good overall experience and completely satisfied with the haircut!
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
gaia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb voor de derde keer mijn haar laten keratiniseren in deze salon en ben ontzettend tevreden. Mijn haar is nu prachtig glad en ik kan de komende zes maanden zonder föhn genieten van gezond, steil haar. Ik raad deze behandeling hier zeker aan, omdat de producten niet chemisch zijn. De geur is ook niet storend, en je krijgt tot wel 90% gladder haar voor ongeveer zes maanden. Ik kom hier zeker terug!
Styling door Gazelle•Keratinebehandeling
Maria vanderij•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker terug
Styling door Gazelle•Keratinebehandeling
Tina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Inmiddels vaste cliënt bij deze lieve, kundige vrouw! Een aanrader, zij verstaat echt haar vak ♡