heel blij! Gazelle heeft mijn haar prachtig geknipt. Ze gaf ook fijn advies. Verder ruikt het lekker fris daar en ik kreeg meteen een warm drankje aangeboden :) ik kom graag terug.
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Florentine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
❤❤❤❤❤❤❤
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Victoria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel attent en leuke sfeer. Deskundig
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Sabina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer met prachtige haren het nieuwe jaar in :) Arlleen weet wat ze doet en is heel fijn en prettig als persoon.