Hele lieve mevrouw en fijne sfeer. Ook een goed gelukte behandeling!
Behandeling door Gazelle•Wimper permanent
Jennifer•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is nu heel mooi en krullend
Styling door Gazelle•Permanent
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar nu is zo gezond
Styling door Gazelle•Keratinebehandeling
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly and professional.
Styling door Gazelle•Keratinebehandeling
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Door verhuizing zocht ik een nieuwe kapper. Mijn eerste knipbeurt bij Gazelle was uitstekend, ik zal er graag terugkomen. De kapster luisterde goed naar mijn wensen en begreep vanuit ervaren, professionele blik wat wel en niet zou passen. Met oog voor mijn dunne en wat pluizige haar wist ze het vaardig en vlot goed in model te knippen. Na een zorgvuldige föhnbeurt stapte ik zeer tevreden naar buiten. Ook een paar dagen later houdt die tevredenheid aan en valt mijn haar mooi.