Ik doe ook Lashlift . Ik ben erg tevreden heel mooie resultant .
Behandeling door Gazelle•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Ela•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooi geknipt. Haar weer glanzend en verzorgd.
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Carla•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed geknipt
Styling door Gazelle•Mannen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Tevreden met mijn behandeling!
Behandeling door Gazelle•Wimper permanent
Marjolijn•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie locatie. Fijne behandeling. Heel erg deskundig, weet precies wat ze doet. En geeft ook goede adviezen. Het was de eerste keer. Ze heeft het zo goed gedaan. Ik blijf bij haar. Ben super blij met het resultaat. Uitgroei, wassen, knippen en föhnen. ❤️🙏