Really happy with the results!
Certainly coming back.
Thanks!
Styling door Gazelle•Kleuren - uitgroei
Tanja•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Gezellig, altijd maakt ze tijd voor mij. Mooi producten ook
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Zoë•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Great service, friendly welcome and a very good salon
Styling door Gazelle•Kleuren - uitgroei
Jessica•6 maanden geleden
Geverifieerde review
vriendelijk, gezellig en schoon. geweldige kapper, snapt gelijk hoe je je haar wil hebben
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Marjolein•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Had such a wonderful experience at the salon today! The stylist did an exceptional job with my haircut and really took the time to understand what I wanted. The result turned out even better than I expected!
She was very professional and friendly.