Great service and reasonable price. I will be going back there.
Natalia•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Happy with my haircut and with the service. Everything was very nice!
Styling door Resida
Polina•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect geknipt!!
Styling door Resida
Bas•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk hoofd massage en ontspannende behandeling. Lekker cappuccino! Een moment voor mezelf. Hamno was heel attent en vriendelijk. Ik ben tevreden met mijn nieuwe kapsel en krijg ik veel complimenten van ! Top!
Styling door Hamno
Nathalie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Probeer een hoop kappers uit in Amsterdam en dit is de fijnste plek tot nu toe.
Hamno neemt de tijd om goed naar je kapsel te kijken en een voorstel te doen.
Het resultaat is uitstekend!
Ik kom terug