Ik blijf steeds terugkomen bij geknipte bonen. Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en ik krijg elke keer passend advies. De personeel is heel vriendelijk en deskundig.
Styling door Hamno
Nadine•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ontspannen sfeer, kundig gewassen en geknipt. Lekker ontspannen behandeling, vriendelijk geholpen en naar tevredenheid geknipt.
Het zou fijn zijn als je bij het boeken van de treatment kan kiezen wie je behandelt.
Ik ben geknipt door Hamnon en tevreden over haar werk. Bij de volgende knipbeurt zou ik graag weer door haar geknipt willen worden.
Styling door Hamno
Margot•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd fijn om onze peuter van drie te laten knippen!
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte haarkleuring. Kapster kwam regelmatig kijken of de kleuring goed ging. Een heel vriendelijke sfeer.
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon om heen te gaan. Ze zijn vriendelijk, denken mee en geven goed advies!