Hamno is een hele fijne kapster: vriendelijk, professioneel, kundig en ze luisterde goed naar mijn wensen. De koffie was ook heerlijk :)
Styling door Hamno
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dankjewel Hamno! Super ochtend gehad en ik ben ontzettend blij met mijn haar. Tot de volgende keer!
Styling door Hamno
Vivian•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great hairdressers and good materials
Best•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima bezoek en blij met het resultaat. Kapster had wel net gerookt waardoor haar handen en adem naar sigarettenrook wat ik niet heel prettig vond ruiken.
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Op tijd geholpen, fijne wasbeurt, goede knipbeurt, vriendelijke kapster. Extra masker in het haar, maar geen extra kosten. Helemaal prima.