Een paar dagen geleden mijn eerste laserbehandeling gehad bij Glam Clinic en ik ben ontzettend blij dat ik dit heb gedaan.
Parisa is zó fijn: warm, rustig en professioneel tegelijk. Ze neemt echt de tijd om alles uit te leggen en zorgt dat je je meteen op je gemak voelt.
De behandeling was sneller en veel comfortabeler dan verwacht, en ik merk nu al verschil. Echt een aanrader! Ik heb mijn vaste behandelaar gevonden. bij Parisa ben je in de allerbeste handen!
Behandeling door Parisa Ghadiri•Laserontharen
Geert•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben enthousiast! Parisa is ontzettend professioneel en stelt je meteen op je gemak. Ze legt alles duidelijk uit, werkt heel zorgvuldig en denkt echt met je mee. Ik ben supertevreden over de behandeling. Absoluut een aanrader!
Behandeling door Parisa Ghadiri•Laserontharen
Nina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Parisa is super gastvrij en ik ben met veel aandacht geholpen. Je merkt dat er echt tijd voor je wordt genomen. Erg tevreden!
Behandeling door Parisa Ghadiri•Laserontharen
Cidney•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Parisa is heel erg gastvrij in het ontvangen van haar cliënten. Zij legt zorgvuldig uit wat er stap voor stap gaat gebeuren en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt gedurende de behandeling. Een hele fijne ervaring en ik kom hier zeker terug!
Behandeling door Parisa Ghadiri•Laserontharen
Melanie•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben erg fijn geholpen door Parisa. Vanaf binnenkomst voelde ik me hartelijk en warm ontvangen. Ik heb mijn oksels laten laseren en dit is professioneel uitgevoerd. Alles werd duidelijk uitgelegd, wat een vertrouwd gevoel gaf. Ik ben heel tevreden met het resultaat en de service. Ik kom zeker nog een keer terug!