weg tevreden met het resultaat van mijn acryl nagels!
Silke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie wimpers
Palmiera•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Door haar gezondheid kon de afspraak niet doorgaan waar ik alle begrip voor heb alleen daarna negeerde ze mijn berichtjes en kon ik geen nieuwe afspraak maken
Erena•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Je bent een super leuke en lieve meid! Je weet wat je doet en je werkt precies. Ben zo tevreden en blij met me nagels! Kom zeer zeker heeeel vaak bij je terug meid😍😍😍
Liza•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een leuke spontane meid die hele mooie nagels zet🥰🥰
Dankje wel poes x