Prima service en zet super de wimpers ben zeer te vreden
Miranda•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Meest fijne en gezellige salon🙏
Seegalit•9 maanden geleden
Geverifieerde review
De wimper extensions zijn heel goed en mooi gezet. De kwaliteit en prijs verhouding is erg goed. Toch was de plek onhygiënisch en zaten er veel andere wimpers nog op het bed en was de grond ook vies. Er werd ook gevaped.
Behandeling door charissa•Wimperextensions
Phoebe •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij met de mooie nageltjes. Dank je wel charissa
Desiree•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd top .me nagels en wimpers zien er weer mooi uit