Fijne behandeling. Ik ga vaker boeken! Tamar is de beste.
Behandeling door Tamar•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Ko•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met de behandeling 🍀🦋👌
Behandeling door Tamar•Wimperextensions
Marja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect gevormde wenkbrauwen, in detail afgewerkt. Mooi werk geleverd
Behandeling door Tamar•Wenkbrauwen harsen
Jonath•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect as always
Behandeling door Tamar•Wimperextensions
Eva•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The shape of the eyebrows is nice. The place is not very well marked from outiside. Overall the service is nice but it’s not as nice atmosphere as a salon. Given that it’s not even cheaper, I would say it’s a minus. But again, the service is good.