Was top! Tamar is aardig en open en wenkbrauwen zien we top uit!
Behandeling door Tamar•Wenkbrauwen harsen
Madelon•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn super mooi geworden, geverfd en geshaped. Ook besloten mijn wimpers te laten doen, wat een mooi natuurlijk resultaat. Tamar werkt met zorg en passie. Echt een aanrader 🩷
Behandeling door Tamar•Wenkbrauwen harsen
Suzanne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tamar is super professional, experienced and friendly. I always feel so glamorous after having my eye lashes and brows revamped by Tammy!
Thanks and see you soon.
Behandeling door Tamar•
WimperextensionsToon alles…
Karen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Behandeling door Tamar•Wimperextensions
Sofia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The technician changed my eyebrow shape completely without discussing it with me first. She cut my eyebrows too short and thinned them out too much. At the end she used a razor to touch up without telling me first.
I wish she had explained what she was doing or asked my opinion before overplucking my eyebrows.