Tamar is super friendly and very good at what she does. She consults the treatment with her client and the result is amazing. I am definitely coming back for my next treatment. I would recommend her highly!
Behandeling door Tamar•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Tamar weet de wimpers heel mooi op de persoon te zetten, ziet er niet ‘nep’ uit. Heel blij!
Behandeling door Tamar•
WimperextensionsToon alles…
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super brows en heel natuurlijke wimpers! 😍
Behandeling door Tamar•Wenkbrauwen harsen
Raissa•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen hebben er nog nooit zo mooi uit gezien. Ik ben iedere keer weer blij met het resultaat als ik bij haar ben geweest. Ze werkt altijd netjes en ze weet wat mooi is.
Daarnaast is ze heel vriendelijk in de omgang.