Tammy heeft mijn wenkbrauwen weer prachtig gemaakt en ik kom dan ook graag weer bij haar terug. Zeker ook vanwege de sfeer.
Behandeling door Tamar•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Dankjewel Tamar voor het altijd mooi verzorgen van mijn wimpers en voor je flexibiliteit in het maken van een afspraak!
Behandeling door Tamar•Wimperextensions
Evi•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Tammie!
Behandeling door Tamar•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het resultaat, en kom zeker terug!
Behandeling door Tamar•Wenkbrauwen harsen
Lisa•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer helemaal blij met mijn nieuwe wimpers en wenkbrauwen, Tamar werkt schoon, snel en dat met een prachtig eindresultaat!! Enorm tevreden en zeker een aanrader voor het stylen van wenkbrauwen en wimpers.