Supertevreden! Hele lieve meid die snel, zorgvuldig en mooi de wimpers zet. Ze is heel flexibel en denkt graag met je mee. Ik kom sowieso vaker terug :)
Behandeling door Tamar•Wimperextensions
Noah•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
I was nervous about the treatment as I haven't had my brows shaped for years. Tammie put me at ease and assured me that I would look myself. I loved the result and would recommend Tammie.
Behandeling door Tamar•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Tam is superlief, ben heel goed geholpen en kom zeker terug!! :-)
Behandeling door Tamar•Wenkbrauwen harsen
Anne•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik had nooit eerder mijn wenkbrauwen geverfd of geëpileerd dus was benieuwd of het niet onnatuurlijk zou worden. Tamar hield hier echter goed rekening mee: het resultaat is prachtig!