Een fijn ontvangst, en een heerlijk ontspannende gezichtsbehandeling. Ik ga hier zeker nog een keertje terug komen! Dank je wel!
Sanne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Recommended! Super satisfied with the facial treatment.
Arleen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ook bij dese vervolgafspraak ben ik zeer tevreden. De zorgvuldigheid die Ali in de behandeling geeft is uitmuntend. Ze is een gepassioneerde vrouw in haar werk. Ik heb dan ook alle vertrouwen dat mijn huid het beste krijgt wat er is.
Thea•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fabulous 😍
Behandeling door Aliuska•Dieptereiniging
Mariana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vandaag heb ik een huidverbeterende behandeling gekregen van Aliuska. Van te voren duidelijke uitleg gekregen wat ik kon verwachten qua gevoeligheid en hoe de huid daarna eruit kon zien.
De behandeling is niet pijnloos maar voor mij goed te doen. Na twee uur was de huid hersteld en de dag erna zag hij er stralend uit.
Over vier 4 weken heb ik een nieuwe afspraak gepland.
Ik heb veel vertrouwen in Aliuska, de eigenaresse is vol passie over haar vak en dat straalt ze ook uit.
Een echte aanrader voor de wijk IJpelaar.