Atusa is een kundige krullenkapster. Echter is mijn dochter 2 van de 3 keer met niet het gewenste kapsel de deur uit gegaan. De ene keer te weinig lagen waardoor de krul pas onderaan begint, de andere keer zo kort dat ik er geen staartje meer in kan maken terwijl dit duidelijk aangegeven is. Dit is niet handig voor spelende/ sportende kids.
Ze krullen daarentegen deze keer wel goed maar jammer dat het echt te kort is en dochter het niet mooi vindt.
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Marcha•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie, nette kapsalon. Hier wordt je verwend.
Vriendelijke en vakkundige kapsters. Kom hier al jaren en ga nog steeds blij naar buiten.
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Hannie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren en ben zeer tevreden een hele goede kapsalon
Styling door Shiva•Kleuren - volledig
Marlies•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Supermooie krullen. Ben er weer helemaal blij mee en de kleur is fantastisch. Dankjulliewel. Gr. Marianne
Kleuren - volledigToon alles…
Marianne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds Atusa mijn haar knipt met haar speciale techniek zodat het krult, zit het meestal goed en heb ik er geen werk aan voor lange tijd.