Ik ben helemaal met het resultaat, mooie kleuren. Dankjewel Rachelle!
Highlights - heel hoofd
Sylvia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb 1 minpuntje: je moet lang wachten eer ze je helpen
terwijl je een afspraak hebt, 5 a 10 min vind ik niet erg, maar een halfuur en soms nog langer, dat irriteert mij.
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Els•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!
Styling door Shiva•Mannen knippen
Kay•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, ze snapten exact wat ik wilde en ik ben super blij met het eindresultaat! Ook prettige producten en sfeer.
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Doordat er een plaatsje vrij was kon ik meteen dezelfde dag terecht 👍top en perfect verzorgd ben er blij mee