Na jaren bij dezelfde kapster, nu toch overwogen om hier te gaan. Ze stelden me op mijn gemak en wisten meteen wat ik wilde toen ik uitleg gaf van mijn wensen. Loraine dankjewel zo mooi hebben mijn haren nog nooit gezeten. Ik kom zeker bij jullie terug.
Vrouwen knippen
Michelle•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie kapsalon, ervaren kapsters
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies, mooie haarkleur, goed geknipt
Kleuren - volledigToon alles…
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en professor
Vrouwen knippen
Vera•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed en mooi geepileerd zeker voor herhaling vatbaar