Ik heb genoten van de behandeling, er hangt een ontspannen sfeer die prettig is en ben heel tevreden met het resultaat.
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Edith•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden!
Hele vriendelijke vrouwen met veel kennis en vakkundigheid. Ze begrijpen ook wat je wilt.
Styling door Atusa•
HighlightsToon alles…
Anouk•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Atusa weet raad met je krullend haar. Ze is een echte haarprof. Ik verheug me al op de volgende behandeling. Ik vond t een geweldige ervaring mijn bezoek aan haar salon in Gulpen!!!
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Lynda•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg fijn om naar toe te gaan.Personeel heel erg attent en vriendelijk.Goed kunnen knippen.