mooie salon, knippen prima naar m’n zin, geen gefohnt hoofd,lekker los. Goede producten en gezellig.
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Annet•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
👍👍👍
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Tiny•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima op tijd en goed geknipt
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon elke keer weer een prima ervaring.
Styling door Atusa•Kleuren - volledig
Brigitte•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele vriendelijke medewerkers. Dit was de eerste keer dat ik mijn haar heb laten verven en ik kreeg heel goed advies van de kapsters. Ik ben super blij met het eindresultaat en zou het zeker vrienden aanraden.