Hele fijne ontvangst, wel een half uurtje moeten wachten voor ik aan de beurt was maar ze neemt dan ook alle tijd voor je! Gezellig uurtje altijd en zeer deskundig in krullenknippen! Dat kan namelijk niet elke kapper en zij is er uitzonderlijk in!
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Nikki•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed verzorgde salon, zeer deskundig advies. Ik ben dik tevreden over het resultaat, een aanrader!
Styling door Shiva•Kleuren - volledig
elise•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om je te laten verwennen met een heerlijk kopje thee. Voor mij een rust momentje.
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Desiree•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel lief geholpen! Dank je wel, ik was er superblij mee.