Voor de 1ste keer geweest, goede uitleg over de krullen , goed geknipt, ze weet waar ze over praat
Styling door Atusa•Vrouwen knippen
Natalie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne zaak, goed advies, prettig personeel en een goed geknipt kapsel.
Kleuren - volledigToon alles…
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer zeker een aanrader.
Ik vind het alleen jammer dat ik nu steeds naar Gulpen moet.
Moet mijn tijden aanpassen aan het OV.
Maar de salon en haar medewerkers zijn prima.😆
Styling door Shiva•Vrouwen knippen
Els•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heel erg tevreden met het resultaat.
Styling door Shiva•
HighlightsToon alles…
Sandra•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Atusa en Shiva zijn geweldige kapsters die hun vak goed verstaan. Ik heb krullen en bijzonder veel en dik haar, dus niet iedere kapper kan hier wat mee. Ik ben heel tevreden met de kwaliteit en de deskundigheid waarmee mijn haar wordt verzorgd en geknipt. Zowel verven als krullen knippen: ze kunnen het en mijn haar zit altijd geweldig!