Anna was incredible! She literally saved my nails. I loved the salon; the ambiance is so nice, cozy, and beautiful. I felt very comfortable there. She did an amazing job, and I will definitely come back. She won my heart!!! Thank you, Anna!
Behandeling door Anna•Wenkbrauwen - threaden
Micaela•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie resultaat van mijn wenkbrauwen en wimpers. En een fijne ervaring!
Behandeling door Anna•
WimperliftingToon alles…
Famke•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Anna is zeer kundig en een heel fijn persoon. ze neemt de tijd en adviseert heel goed. Mooie salon waarbij je helemaal op je gemak voelt.
Styling door Anna•Kleuren - volledig
Lay•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie, moderne salon! Makkelijk te bereiken, gratis parkeren en Anna is onwijs aardig & gezellig! Ook blij met het resultaat van m’n wimperlift :)
Behandeling door Anna•Wimperlifting
Anne•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn wenkbrauwen zien er prachtig uit! Eigenaresse was heel vriendelijk en denkt met je mee. De salon straalt rust uit en is schoon. Erg tevreden. Ik ga hier zeker terug!