ik had een gel removal en daarna normale nagellak op mn tenen. Maar de nagellak was helemaal niet goed droog, er plakte allemaal stof van m'n sokken in de lak. Ook zat er denk ik maar één laagje op want het schijnt heel erg door.. nu zelf over gelakt
Behandeling door Camilla•Gellak pedicure
Esmee•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd topppp, kom hier graag terug en altijd tevreden
Behandeling door Min Min•Kunstnagels opvullen
Madelief•14 dagen geleden
Geverifieerde review
I got my perfect summer nails, Camilla is very precise and very good
Behandeling door Camilla•Nagelversteviging
Sofia•14 dagen geleden
Geverifieerde review
Amazing as alwayssss!!! Absolutely love this salon and the employees 💖 super pleased with my nails and loved the vibe as always