Heel fijne behandeling. Lief en professioneel. Ik raad het aan!
Sri •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ben echt heel erg tevreden over het resultaat ! Ik heb weer wenkbrauwen die gezien mogen worden. Ik ga zeker vaker naar deze vriendelijke en kundige specialiste
Els •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ontspanningsmassage
Was super geweldig mevr was erg vriendelijk
Het was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste echte een aanrader