Onlangs heb ik genoten van een heerlijke ontspanningsmassage. De massage zelf was erg fijn en de rustige achtergrondmuziek zorgde direct voor een ontspannen sfeer.
Helaas werd de rust af en toe verstoord door de inrichting van de kamer. De ruimte staat behoorlijk vol (met apparatuur voor andere behandelingen), waardoor de masseuse vooral aan het begin regelmatig tegenaan stootte. Ook was de verlichting vrij fel; gedimd licht zou de ervaring en de ontspanning naar een nog hoger niveau tillen.
jrene•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne massage en pijn is verminderd.
Noa l•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ervaren masseuse
Connie •4 maanden geleden
Geverifieerde review
goede goede goede 🤍🤍🤍
jeyda•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een hele fijne behandeling. Ook lekker relax. En hele lieve mevrouw. Ik heb er van genoten