Altijd fijn om weer een stukje dichterbij de verwijdering van mijn tattoo te komen. Fijne salon en een fijne ontvangst en behandeling. Tot over 8 weken!
Esther•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kathi is erg aardig en verleent goede service
Joelle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling en aardig klantcontact.
Ruud•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kathie is super lief en ontzettend goed in haar vak.
Een echte aanrader.
Patricia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top daar. Professioneel en vriendelijk, zeker aan te raden!