Ontzettend tevreden met het resultaat.
Kathi denkt altijd mee, is er vriendelijk en
echt een vakvrouw!
Disa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd tevreden
raya•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn en hartelijk.
Jenny•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, lief, vriendelijk en heel welkom ontvangen. Direct aan de slag met de eerste van de reeks tattoo-verwijder-behandelingen. Voor- en na foto’s deel ik graag tzt. Ik ben nu al tevreden over het eerste resultaat.
Nu mijn aandeel in de behandeling: het advies goed opvolgen! Veel water drinken voor de afvoer van de verf deeltjes en goed koelen.
Tot de 2e behandeling! Groet, Esther