Snelle afspraak mogelijk. En vriendelijke vakkundige service
Ruud•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en eerlijk advies
Imre•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel en super goed geholpen
gladi•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste ervaring met een spraytan. Ik heb echt op mn gemak gevoeld en vertrouwde Kathi helemaal. Onwijs goed geholpen, wat een lieve vrouw!