Voor het eerst hier naartoe gegaan voor een spraytan. Super vriendelijke vrouw die mij hielp er is goed gevraagd naar mijn eigen huidskleur en hoe mijn pigment is. Het zit er nu net 1,5 uur op en ik zie al duidelijk verschil. Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet.
Kim•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ervaring en zeker een aanrader! Proffesioneel en goed op me gemak!!
Bjorn•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette Salon, professioneel, en heel vriendelijk. En natuurlijk scherpe prijzen.