Ontzettend vriendelijk geholpen en het ontharen deed absoluut geen pijn! Het was mijn eerste behandeling, en de 2e afspraak is alweer gemaakt. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Loura•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super warm en vriendelijk ontvang. Was fijn om mee te praten en legde de behandeling stap voor stap uit.
Aysenur•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een fijne dag gehad. Vania heeft mij heel goed geholpen. Ik ben van plan om meerdere behandelingen te nemen bij haar.
gladi•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb al 4 laserbehandelingen voor het verwijderen van mijn tattoo gehad en ben al super tevreden met de resultaten. Ook de dames die er werken zijn stuk voor stuk vriendelijk! Ik kom zeker weer..
Kim•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heeeeeeel Toooop. Ik kan niet wachten om mijn resultaat te zien.