Ik ben blij met mijn behandeling en de goede adviezen, groetjes Blanca
Blanca•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super Service
Maureen•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en goed geholpen door Stephanie.
Zeker de moeite waard om een afspraak te maken voor info en behandeling door professionals die weten wat ze doen.
Risma•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer heel prettig om behandeld te worden. Afspraken netjes op tijd. Zeer zeker aanrader voor mensen die nog twijfels hebben om voor het eerst een afspraak te maken, als men deskundig en professioneel tevens ongedwongen geholpen wil worden ben je aan het goede adres bij good looks! Top ga zo door!