Heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Mijn huid werd goed gereinigd en de massage met het masker was super fijn.
Ik heb meteen nog een afspraak gemaakt. Alina is rustig en professioneel.
Facials / Gezichtsbehandelingen
C•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben voor een peeling geweest en merkte dat mijn gezicht zacht en schoon aanvoelde na de behandeling.
Behandeling door Carmilla•Peeling
marcia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
goede salon voor lashes en facials. ik laat ook mijn wenkbrauwen threaden en bovenlip. het is altijd goed hier. aardige dames
Behandeling door Carmilla•Wimperextensions
N•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn extensions. Ze zijn precies goed en de lengte die ik had gevraagd. Ik voel ze niet zitten. Heel erg blij mee!
Behandeling door Anna•Wimperextensions
Berbel•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke sfeer in de salon en aardig personeel. De behandelingen zijn professioneel en duidelijk.