Vind het fijn dat ik niet super lang hoef te liggen en het toch altijd mooi zit.
Behandeling door Carmilla•Wimperextensions
nejla•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Behandeling bij Fleur,altijd goed en heerlijk ontspannen.
Behandeling door Fleur•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Babs•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Microneedling is een top behandeling, neem hier al een aantal jaar de kuur in de wintertijden en mijn huid knapt er enorm van op.
Behandeling door Carmilla•Micro Needling
Richard•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne gezichtsbehandelingen gehad. Mijn huid ziet er veel beter uit. Het was een beetje rood in het begin maar dat trok snel weg. Mensen zeggen ook dat ik er goed uit zie sinds de behandelingen.
Behandeling door Carmilla•Facials / Gezichtsbehandelingen