Ik kom nu al een tijdje bij Carmilla, en ga elke keer tevreden weg. Ze is goed in wat ze doet, en zorgt ervoor dat je op je gemak bent. Het is dan ook altijd gezellig! Zeker een aanrader!
Behandeling door Carmilla•Pedicure
Vicky•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een hele fijne ervaring.
Ik vind Carmilla een hele aardige en kundige vrouw.
Behandeling door Carmilla•Facials / Gezichtsbehandelingen
R.•12 maanden geleden
Geverifieerde review
👍👍👍
Behandeling door Carmilla•Wimperextensions
Miranda•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze doet precies wat je wilt zo blij met haar!
Behandeling door Carmilla•
WimperextensionsToon alles…
Lindy•12 maanden geleden
Geverifieerde review
I was very happy with the treatment and I appreciated Fleur's kindness and attention to detail.