Mijn huid is echt veel beter nu ik hier regelmatig kom. Krijg veel complimenten ook.
Behandeling door Carmilla•Peeling
marcia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad, met goede uitleg wanneer ik er om vroeg. Weer lekker zachte voetjes
Behandeling door Carmilla•Pedicure
Jila•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een hele fijne behandeling gehad en was oprecht positief verrast van hoe goed Carmilla is met haar handen. Bij de meeste salons word je 2 minuten ingesmeerd terwijl je masker intrekt maar hier kreeg ik een heerlijke en ontspannende massage incl. bindweefselmassage wat me huid super goed heeft gedaan. Oprecht het proberen waard. De peeling is ook goed bevallen en er werd meegedacht of dit de juiste behandeling voor mij was. Heel betaalbaar ook voor wat je krijgt.
Behandeling door Carmilla•Peeling
M.A.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad van Fleur. De Massage was fantastisch en mijn huid voelt schoon en zacht.
Behandeling door Fleur•Facials / Gezichtsbehandelingen