All excellent, so friendly and nice! Lovely moment and so satisfied with the result
Behandeling door Alina
Marina•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag had ik mijn eerste afspraak met Alina. Ze is super lief en ik ben erg tevreden met haar manier van werken!
Behandeling door Alina
Hajar•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service thanks again!
Behandeling door Alina
Marion•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professional and friendly! Makeup was super, I got exactly what I wanted 😍
Behandeling door Alina
Jane•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Alina is super attentative, pleasant and really knows what she is doing. She takes a lot of time to make sure everything is just right. There are many options available to give you exactly the type of lashes that you want. Very easy to get to the studio, just two mins walk from Noorderpark Metro Station. Thanks Alina, I'll be back!