Superfijn dat Do er weer is naar haar zwangerschapsverlof. Ze luistert naar wat je wil, maar je kunt ook rustig aan haar overlaten als je verrast wilt worden. En ze is ook gewoon een hele leuke vrouw.
Miriam•9 maanden geleden
Geverifieerde review
DO is de beste!
Lies•9 maanden geleden
Geverifieerde review
TOP geknipt!
Suus•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Veel persoonlijke aandacht en erg mooi geknipt!
Olivia •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Je bent een fijn mens en even niet praten is ook helemaal oke :) Samen bedenken wat de volgende stap is, is fijn. Mijn haar zit weer prachtig! En met naar buiten lopen meteen drie complimentjes ;)