Prima en kundig naar wens geknipt en was ook nog gezellig.
Rob•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Anne, die ik al ken van haar Arnhemse periode bij Lolang, levert elke keer weer uitstekend werk af. En wat ik minsten zo balangrijk vind is het sociale aspect. Het is altijd heel gezellig bij haar en ze is op heel veel terreinen een bijzonder plezierige gesprekspartner. Kortom een feestje om naar de kapper te gaan in dit geval. Toen ik hoorde dat ze vertrok uit Arnhem (ik woon daar nog) moest ik wel even iets wegslikken!
Maar de nieuwe stek in Utrecht is helemaal prachtig!