Ik kom zeker terug! Uitstekende behandeling, fijn resultaat.
Styling door Barber D•Baard trimmen en scheren
Pieter•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Gezellige en vriendelijke mensen die je goede adviezen geven. Er liep ook een hondje en een kat rond die je gezelschap houden. Mijn haar was wel echt weer even aan een knipbeurt en een maskertje toe. Ik ben blij met het resultaat.